poniedziałek, 5 sierpnia 2013

A jednak.... Jak córka marnotrawna :)

Postanowiłam wrócić do mojego biednego i opuszczonego bloga. Tym razem jednak postanowiłam zmienić jego tematykę, bo nie mam motywacji do pisania w kółko o kosmetykach. Myślę, że pojawią się tutaj notki z życia codziennego, moich przemyśleń, trochę mody i kosmetyków, motywacji, designu czy zarządzania czasem. Ot, taki kolejny lifestylowy blog :)

Mam nadzieję, że konwencja przypadnie wam do gustu :)

Tymczasem serdecznie zapraszam innych blogerów na BAM Bloggers and Authors Meet up pod koniec września w Krakowie, który organizowany jest przez Edytę z wszystkim dobrze znanego bloga- Life Skills Academy! Myślę, że będzie inspirująco!


1 komentarz:

  1. Super :) mi też się po niedługim okresie udało wrócić na bloga :)

    OdpowiedzUsuń