piątek, 11 listopada 2011

Tisane: słoiczek czy sztyft?

Witajcie!

Dziś zrobię recenzję porównawczą Tisane w wersji w słoiczku oraz w sztyfcie. Sama aktualnie używam już drugi raz obu tych produktów, więc chyba mogę już jasno stwierdzić co mi się podoba, a co nie:)

Tisane w słoiczku

Zalety:
-gęsta i miękka konsystencja,
-intensywny zapach, który uwielbiam!
-wydajny,
-świetnie nawilża usta,

Wady:
-balsam w słoiczku, chociaż mnie to osobiście nie przeszkadza.

Tisane w sztyfcie

Zalety:
-forma sztyftu,
-można go zabrać do pracy/na uczelnię,
-dobrze nawilża.

Wady:
-mało intensywny zapach,
-strasznie niewydajny,
-droższy od wersji w słoiczku.

Podsumowując zdecydowanie bardziej wolę wersję w słoiczku ze względu na lepsze nawilżenie i intensywniejszy zapach :) Nie przeszkadza mi nakładanie kosmetyku, zatem myślę, że przy niej zostanę. Co więcej sztyft szybciej się zużywa, a w mojej aptece jest około 2 złote droższy(sztyft- 11 zł, słoik- 9zł).

13 komentarzy:

  1. Mam słoiczek i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sztyft pewnie lepszy, ale ja mam słoiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę sztyft, bo przy dłuższych paznokcia aplikacja ze słoiczka jest masakrą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tisane ma piękny, pudrowy zapach, jaki uwielbiam. Chciałam sobie kupić sztyft, ale skoro zapach jest mniej intensywny, to tego nie zrobię :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. już zużyłam kilka słoiczków i chciałabym spróbować tego w sztyfcie, a kurczę jakoś nigdy nie mogę na niego nigdzie trafić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tylko w słoiku, ogólnie ok, ale wolę Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten w słoiczku i spisuje się sztyftu nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slyszlaam o nich ale nie testowalam, uwazam ze sztyf jest bardziej higieniczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak do tej pory, to miałam tylko ta wersję w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam i słoiczek i sztyft i zgadzam się z Tobą, że słoiczkowa wersja dużo lepiej działa

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słoiczek, ale tak nie do końca mi on odpowiada. przyzwyczaiłam się do carmexa a tu zapach zupełnie inny, dla mnie trochę mdły.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w czoraj w superpharmie kupilem słoiczek za 12 zł :/ !!
    Poki co sie nei wypwoaidam ale jest ok :P

    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń