niedziela, 27 listopada 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków

Bardzo spodobał mi się ten TAG :) Zazwyczaj nie lubię tego typu zabaw, ale ta przypadła mi do gustu. Zaczynajmy:) (kolejność przypadkowa)

1. Brad Pitt
Jestem zakochana w jego młodszej wersji. Uwielbiam jego niewymuszoną męskość, dystans, generalnie bardzo mi się podoba. Moje serce podbił pierwszy raz w filmie "Joe Black".


2. Ryan Reynold
To typ zabawnego przystojniaka, z takim można zapewne konie kraść :)


3. Gerard Butler
Bardzo męski, szorstki i tajemniczy- generalnie moje uosobienie silnego faceta :)


4. Josh Duhamel
Bardzo spodobał mi się w Transformersach i od tego czasu jestem jego wielką fanką :)


5. Ian Somerhalder
Boskiego Damona nikomu nie trzeba przedstawiać. Urzekł mnie odkąd tylko go zobaczyłam pierwszy raz w Pamiętnikach Wampirów.

6. Harrison Ford
Podoba mi się jego młodsza wersja jako Han Solo w Gwiezdnych Wojnach oraz Indiana Jones :)


7. Chad Murray
Bardzo mi się podoba, z namiętnością oglądałam go w każdym odcinku One Tree Hill. Poza tym mój facet jest do niego podobny, więc tym bardzie ten aktor u mnie znajduje się wysoko w rankingu :)

5 komentarzy:

  1. Ford w młodości był bardzo sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękni panowie ^^ Zwłaszcza pierwsza trójka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 4 - jak najbardziej popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też strasznie podoba mi się Gerard Butler.. choć nie wiem czy na tyle aby wpisać go na listę tych najulubieńszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ian Somerhalder-piękny :) Jestem nowa na blogspot i zauważyłam, że ten tag jest bardzo popularny, nie wiedziałam na początku o co chodzi, dlaczego każdy ma post tego typu, teraz już wiem, że to zabawa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń