wtorek, 30 sierpnia 2011

Kilka pytań kosmetycznych

Na start pragnę pokazać Wam kilka moich preferencji kosmetycznych:)


1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Moja własnoręcznie skomponowana paletka składa się głównie z beżów, brązów, a także fioletów. Mam kilka pojedynczych cieni w mocniejszych odcieniach, jednak preferuję te neutralne barwy na co dzień.

2. Co wolisz bardziej: pomadkę czy błyszczyk?
Nie lubię pomadek, posiadam tylko jedną. Natomiast wolę balsamy ochronne, błyszczyków używam od święta.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Są produkty, za które jestem w stanie zapłacić więcej, takie jak kremy do twarzy. Nie uważam, że przykładowo kosztowne balsamy do ciała, żele pod prysznic, kremy do rąk są lepsze od tych tańszych.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Nie przekonałam się jeszcze do różu, wolę używać samego bronzera i rozświetlacza J

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Balsam do ust EOS.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, w wieku nastoletnim zmagałam się z trądzikiem. Dziś sporadycznie pojawiają się jakieś wypryski, jednak borykam się nadal z błyszczącą cerą i zaskórnikami.

7. Używasz filtrów?
W kremach, które używam na co dzień jest filtr SPF 15. W lecie natomiast korzystam z dodatkowego filtra SPF 50.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Myślę, że jest to krem, gdyż najistotniejsza jest dla mnie odpowiednio zadbana cera. Ostatnio dużo pieniędzy wydaje na cienie J

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Staram się regularnie robić maseczki. Lubię testować różne firmy, jednakże jestem wierna maseczce miętowej z Queen Helene J

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Podobają mi się makijaże Scarlett Johansson oraz  Keiry Knightley.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz